2013. december 24., kedd

Kellemes Ünnepeket!

Sziasztok!



Mint azt a cím is mutatja, nem résszel érkeztem, amit nagyon sajnálok. Ezúton is szeretnék minden kedves olvasómnak és idetévedőnek BOLDOG, BÉKÉS KARÁCSONYI ÜNNEPEKET ÉS SIKEREKBEN GAZDAG ÚJÉVET KÍVÁNNI! :) Legyetek a családdal, érezzétek jól magatokat, süssetek sok finom süteményt és a legfontosabb: szeressétek egymást! :) Használjatok ki minden percet, amit a családotokkal tölthettek! Csak ennyit szerettem volna mondani nektek. További szép napot, ölellek titeket!♡♡

4 megjegyzés:

  1. Köszi szépen. Neked is. És mindenkinek! :)))

    VálaszTörlés
  2. nekedis.... a másik blogod mikor folytatod?? :)) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Igazából az nem az én blogom volt, hanem a barátnőmé. Én csupán csak segítettem neki megírni az új részeket, az egész az Ő elgondolása szerint ment. Mondhatjuk úgy, hogy ő volt az ötletgazda én pedig a kivitelező :) Tehet fogalmam sincs mikor szándékozik folytatni.

      Törlés